Strona korzysta z technologii cookies dla lepszego działania serwisu. Możesz je zablokować, więcej w zakładce
Cookies.
Kontynuowanie przeglądania bez zmiany ustawień oznacza zgodę użytkownika na użycie cookies.
Współpraca Partnerska
Współczesna informatyzacja naszego życia a więc i pracy jest już tak duża, że ciężko sobie wyobrazić biuro bez drukarki czy kserokopiarki.
Ta informatyczna infrastruktura
wymaga opieki informatycznej i serwisowej. Szukamy Partnerów biznesowych, z którymi na zasadach B2B możemy realizować wspólną obsługę tych samych klientów. W oparciu o punkty
partnerskie możliwe jest zwiększenie naszego obszaru działania i realizacja zleceń poza standardowym promieniem działania.
Dobrze zaplanowana współpraca umożliwi uzyskanie wszystkim zainteresowanym stronom włącznie z klientem, dodatkowych obustronnych korzyści na
zasadzie WIN-WIN.
Poniżej znajdują się przykłady dwóch profili działalności z przykładowymi zaletami współpracy.
Partner świadczący swoim klientom obsługę informatyczną:
Charaktersytyka współpracy :
- Partner wykorzystując posiadaną wiedzę o Kliencie, jego potrzebach i danym otoczeniu informatycznym, może trafniej od samego Klienta
zdefiniować potrzeby sprzętowe i serwisowe.
- Partner dysponuje zaufaniem i swobodnym dostępem do Klienta
- Partner pomaga Klientowi ocenić ofertę Serwisu
Korzyści Partnera :
- Wzmocnienie wizerunku eksperta od zarządzania infrastrukturą IT
- Wzmocnienie współpracy z Klientem, trudniej wymienić specjalistę, który pomaga w tak wielu kluczowych sprawach
- Dostęp do profesjonalnych rozwiązań z zakresu cyfrowego tworzenia i przetwarzania dokumentów
- Dodatkowy zysk : prowizja, refaktura, barter (kompensata)
Korzyści Klienta :
- Profesjonalna obsługa informatyczna i serwisowa
- Oszczędność czasu na poszukiwanie serwisu
- Lepsza integracja kserokopiarki, drukarki do posiadanego w firmie środowiska informatycznego
Partner Biuro księgowe, ubezpieczeniowe:
Charaktersytyka współpracy :
- Partner osobiście korzystając z obsługi Serwisu, może potwierdzić swojemu Klientowi, jego jakość
- Partner dysponuje zaufaniem i swobodnym dostępem do Klienta
- Partner zwraca uwagę Klienta na rozwiązania Serwisu oszczędzające: pieniądze, czas, administrację sprzętem
Korzyści Partnera :
- Wzmocnienie wizerunku doradcy
- Wzmocnienie współpracy z Klientem, trudniej wymienić specjalistę, który pomaga oszczędzać tak wiele zasobów
- Dostęp do profesjonalnych rozwiązań z zakresu cyfrowego tworzenia i przetwarzania dokumentów
- Dodatkowy zysk : prowizja, refaktura, barter (kompensata)
Korzyści Klienta :
- Sprawdzony Serwis wzbudza większe zaufanie
- Oszczędność czasu na poszukiwanie serwisu
- Lepsza analiza całkowitych kosztów ponoszonych w celu utrzymania kserokopiarki, drukarki
Jesteś zainteresowany?
Zadzwoń Tel 692-543-763, lub napisz
info@optibiuro.pl